Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

"McDonald's-ın İslam dünyasında satış artımı şirkətin İsrailə verdiyi dəstək səbəbindən yavaşlayıb"

Fast-food nəhəngi McDonald's , İsrailə dəstəyinə görə şirkəti boykot etmək çağırışlarından sonra biznesinin əziyyət çəkdiyini etiraf edib.
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"McDonald's-ın İslam dünyasında satış artımı şirkətin İsrailə verdiyi dəstək səbəbindən yavaşlayıb"
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Amerikanın "McDonald's" fast food restoranları şəbəkəsinin müsəlman ölkələrindəki gəliri İsrail Müdafiə Qüvvələrinin İsrail bölməsinin dəstəyi ilə digər bölgələrlə müqayisədə daha yavaş artmağa başlayıb.

Marja.az xəbər verir ki, bu barədə “The Independent” qəzeti məlumat yayıb.

Xəbərə görə, 2023-cü ilin dördüncü rübündə şəbəkənin Yaxın Şərqdəki restoranlarında dövriyyə cəmi 0,7% artıb, ABŞ-da və digər bölgələrdə yerləşən restoranların satışları isə 4%-dən çox artırıb.  Avropada ən çox müsəlmanın yaşadığı Fransada dadövriyyə azalıb.

"İndi Yaxın Şərqdə baş verənlər bizim kimi brendlərə təsir etməyə bilməz”, - deyə McDonald's-ın baş direktoru Chris Kempczinski investorlara müraciətində bildirib.

O əlavə edib ki, boykot satışlara zərər vurub və şirkət “ən çox mənfi təsiri” Yaxın Şərqdə, eləcə də Malayziya və İndoneziyada görüb.

Daha əvvəl xəbər verilib ki, McDonald's İsrail Müdafiə Qüvvələrinə verdiyi dəstəyə görə müsəlman dünyasında ciddi tənqidlərə məruz qalıb. McDonald's israili əsgərləri və tibb müəssisələrini pulsuz yeməklə təmin edəcəyini açıqlayıb. Bu təşəbbüs bir çox ölkələrdə qəzəb və etirazlara səbəb olub. 

08.02.2024 08:06

Müştərilərin xəbərləri

Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ