Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Türkiyədə 100 və 200-lük əskinasların payı 95%-ə çatıb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Türkiyədə 100 və 200-lük əskinasların payı 95%-ə çatıb
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Türkiyədə yüksək inflyasiya əhalinin alıcılıq qabiliyyətini kəskin azaldıb. Son 10 ildə istehlak qiymətləri indeksi 10 dəfə artıb. Məsələn, 10 il əvvəl orta hesabla 100 lirəlik alış-veriş üçün bu gün 1000 lirə xərcləmək lazım gəlir.

Marja xəbər verir ki, mal və xidmətlər daha yüksək qiymətə satıldığı üçün bazarda ən yüksək dəyərli əskinas olan 200-lük əskinasa tələb 2021-ci ildən sonra sürətlə artıb. 2017-ci ildə tədavüldə olan əskinasların 25 faizi 200 nominalda olan əskinaslar idi. 2021-ci ilin sonunda bu nisbət 40 faizə, bu gün isə 76 faizə çatıb. Bu, 200-lərin indiyədək çatdığı ən yüksək səviyyədir.

2021-ci ildə tədavüldəki payı 50 faiz olan 100 lirəlik əskinasların payı bu günlərdə 19 faizə düşüb və bu, indiyə qədər görülən ən aşağı səviyyədir.

Beləliklə, iki ən böyük əskinasın (200 və 100 nominalda) bazardakı payı 95 faizə çatıb.

Digər tərəfdən, 50 lirəlik əskinasların payı 3 faizə; 20 və 10 lirəlik əskinasların payı hər biri üzrə 1 faizə qədər azalıb.

Pul daşımağın getdikcə çətinləşməsi Türkiyədə tez-tez yeni 500 və 1000 TL-lik əskinasların nə vaxt çap ediləcəyi mövzusunu gündəmə gətirir.

08.07.2024 09:26

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil Xəbər Lentinin aşağısı-4_23
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ