
Problemləri həll etmək üçün ixtisarlar və zavodların bağlanması lazımdır - Volkswagen-in baş direktoru
Volkswagen markasının baş direktoru Tomas Şefer, xərcləri azaltmaq üçün işdən çıxarmaların və zavodların bağlanmasının qaçınılmaz olduğunu açıqlayıb. O, Avropada əməkhaqqı xərclərinin artması və tələbatın azalması səbəbindən şirkətin restrukturizasiyaya getməli olduğunu bildirib.
Volkswagen Qrupunun "qanadları" altında olan Volkswagen (VW) markasının baş direktoru Tomas Şefer (Thomas Schaefer) verdiyi müsahibəsində xərcləri 4 milyard avro azaltmaq üçün işçilərin ixtisarının və zavodların bağlanmasının zəruri olduğunu bildirib.
Marja.az xəbər verir ki, Şeferin açıqlamaları dekabr ayından bəri davam edən işçilərin həmkarlar ittifaqları ilə mübahisəsini daha da dərinləşdirib. Həmkarlar ittifaqları bu yaxınlarda avtomobil istehsalçısını tətillə hədələyiblər və şirkətdən əməkhaqqı ilə bağlı davam edən danışıqlarda həm zavodların bağlanması, həm də böyük ixtisarın daxil olmadığı həllər təklif etməyi tələb ediblər.
Schaefer açıqlamasında deyib:
"Həll yolu istehsal gücü və xərcləri azaldılmalıdır. Biz bu problemi müvəqqəti həll yolu ilə təxirə sala bilmərik, çünki bu, ciddi şəkildə geri qayıdacaq və gələcəkdə bizi çətin vəziyyətə salacaq."
“Bu proses çox uzun vaxt aparacaq. Həmçinin 2035-ci ilə qədər təxirə salınmasının mənası yoxdur. O vaxta qədər rəqiblərimiz artıq bizi geridə qoymuş olacaqlar" deyən Şefer, VW-də yenidənqurma prosesinin 3-4 il ərzində tamamlanmalı olduğunu qeyd edib.
Volkswagen işçilərin ixtisarı və zavodların bağlanması ilə yanaşı, cari müzakirələrin əsas maddələrindən biri olan VW AG bölməsinin işçilərindən maaşlarının 10 faiz azaldılmasını da tələb edir.
Şefer, Avropada tələbin qısa müddətdə ciddi bir canlanma göstərməsinin gözlənilmədiyini qeyd edib. O, həmçinin bildirib ki, Volkswagen-in Almaniyadakı zavodlarında işçi qüvvəsi xərcləri rəqibləri və şirkətin Cənubi və Şərqi Avropadakı zavodlarından təxminən iki dəfə yüksəkdir.
Volkswagen səyləri 7,5 milyard avro mənfəət təmin edəcək
Davam edən xərclərin azaldılması səylərinin təxminən 7,5 milyard avro mənfəətlə nəticələndiyini bildirən Şefer, əlavə 4 milyard avroya qənaət edilməsi lazım olduğunu bildirib. O, şirkətin Almaniyadakı zavodlarının bağlanmaması üçün hələlik heç bir şans görmədiyini və potensial bağlanmaların təkcə avtomobil istehsal müəssisələrini deyil, həm də komponent istehsal müəssisələrini əhatə edə biləcəyini bildirib.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 ay sonra
-
1 həftə sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
- 3 gün sonra
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az - 3 gün sonra
-
6 saat əvvəl
Nazir Rəşad Nəbiyev “Xsolla” şirkətinin prezidenti ilə görüşüb
-
6 saat əvvəl
Azər Türk Bank beynəlxalq maliyyə institutu ilə mühüm saziş imzaladı
- 6 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
“SOCAR Trading” vasitəsilə ABŞ-yə LNG ticarəti nəzərdən keçirilib
- 7 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Beynəlxalq logistika şirkətinin nümayəndələri Bakı Limanının imkanları ilə tanış olublar
- 7 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

İri şəbəkəyə satıcı - kassirlər tələb olunur

Azər Türk Bank beynəlxalq maliyyə institutu ilə mühüm saziş imzaladı

“Azərsun Holdinq” “YAŞAT” Fondunun layihəsinə dəstək verib

Azərbaycanda daha çox ət, süd, yumurta və yağlar bahalaşıb

Beynəlxalq logistika şirkətinin nümayəndələri Bakı Limanının imkanları ilə tanış olublar

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Ən çox oxunanlar

Qara Dəniz Ticarət və İnkişaf Bankı ilə əməkdaşlığın genişləndirilməsi müzakirə olundu

Tramp Avropa İttifaqını Hindistan və Çinə qarşı 100%-lik rüsumlar tətbiq etməyə çağırıb

Maliyyə savadlılığı hər yaşda önəmlidir – Bank of Baku-dan təlim

"Muzdlu işçilərin sayı az olduqca, vergilərin, sosial sığortanın yığılmasında problemlərimiz olacaq"
