Geyim nəhənginə dünyadan böyük reaksiya
H&M-in İngiltərədə fəaliyyət göstərən onlayn alış-veriş saytında qaradərili bir uşağın geyinərək təqdim etdiyi köynək üzərindəki mesaj səbəbilə irqçilikdə günahlandırılıb.
İsveçin geyim nəhəngi H&M, internet saytında satılan və qara bir uşağın geyindiyi köynəyin üzərində "meşənin ən cəlbedici meymunu" ("Coolest monkey in the jungle") yazması ilə əlaqədar olaraq irqçilikdə günahlandırılıb.
"Marja" xəbər verir ki, ilk olaraq görüntü "New York Times"in qaradərili yazarı Charles M. Blow-un diqqətini çəkib. O, sosial mediada H&M-i hədəf alaraq "ağlınızı itirmisiniz?" mesajını paylaşıb.
Qısa müddət sonra H&M şirkəti, başda sosial media olmaqla bir çox insan tərəfindən "topa tutulub" və irqçilik etdikləri səbəbilə də ağır tənqidlərə məruz qalıb.
H&M şirkəti məsələ ilə bağlı "New York Daily News"a bəyanat verib.
Açıqlamada, "Görüntü bütün H&M saytlarından silinib. İnciyən şəxslərdən üzr istəyirik",- deyilib.
Mütəxəssislər fotonun marketinq komandalarından necə keçdiyinin və bütün dünyada istifadə edildiyinin sorğu-sual edilməsi lazım olduğuna diqqət çəkirlər.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
-
13 d. əvvəl
Milli Hematologiya və Transfuziologiya Mərkəzinə icraçı direktor təyin olunub
-
15 d. əvvəl
Elmi-Tədqiqat Travmatologiya və Ortopediya İnstitutuna Baş direktor təyin edilib
- 18 d. əvvəl
-
21 d. əvvəl
Azərbaycan Sahibkarlar Konfederasiyasının Belarus üzrə nümayəndəsi təyin olundu
- 41 d. əvvəl
-
42 d. əvvəl
Kredit öhdəliyini Kapital Bank-a gətirənlər üçün əlverişli təkliflər davam edir
- 45 d. əvvəl
- 46 d. əvvəl
- 49 d. əvvəl
-
53 d. əvvəl
Unicapital "PASHA Yatırım Bankası" istiqrazlarına birgə anderrayterlik edir
-
1 saat əvvəl
"PAŞA Holding" gəlirlərini və digər göstəricilərini açıqladı