"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib
"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib.
Təqdimatn açılışını edən müəllif Arzu Qafarlı bildirib ki, kitabı hazırlamaqda məqsəd satış və xidmət sahələrində işləyənlərin daha çox təcrübəli olmaları və təkmilləşdirilməsi üçündür.
Sonra tədbirdə iştirak edən qonaqlar bu kimi kitabların vacib və aktual olduğunu bildirdilər.
Kitabda əsasən xarici və yerli turistlərə doğru xidmət etmək üçün, əsasən satış və xidmət sahəsində işləyənlər üçün satış psixologiyası, satış texnikaları, müştərilərlə doğru işləməyin yolları, ən yaxşı satış və xidmət edənlərin sirri, etirazlarla iş, bədən dili və bu kimi mövzular qeyd olunmuşdur. Kitab geniş oxucu kütləsi üçün nəzərdə tutulub.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 həftə sonra
-
8 d. əvvəl
4 ayda yeni kassa aparatları ilə dövriyyə 7,3 milyard manatdan çox olub
-
14 d. əvvəl
SR Auto-dan daha bir yenilik! Tam elektrikli AVATR tezliklə Bakıda! - FOTO
-
1 saat əvvəl
Kəlbəcərə dolu düşüb, dağlıq ərazilərdə 1 dərəcəyədək şaxta olub
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycanda logistika subsidiyasının verilməsi vaxtı açıqlanıb
-
2 saat əvvəl
"Banketnaya"nı istehsal edən şirkət milyonlar qazandığını açıqladı - 15 MİLYON MANAT
-
2 saat əvvəl
“Assist Finance İnvestisiya Şirkəti"nin gəlirləri və xalis mənfəəti kəskin artıb