AccessBank kampaniyalarını maraqlı formada təqdim etdi
Son zamanlar sosial şəbəkələrdə ən çox müzakirə olunan mövzulardan biri #ProblemDeyil heşteqidir. Bu mövzuda radiolarda da maraqlı çarxlar səslənirdi.
Qısa müddət ərzində populyarlaşan səhifədəki paylaşımları biz də maraqla izləyirdik. Onu demək olar ki, paylaşımlar insanları pozitivliyə kökləyir, onlara stimul verir, hətta mümkünsüzün mümkün olmasına həsr olunmuşdu. Səhifənin keçirdiyi müsabiqədə iştirak edən yüzlərlə istifadəçi #ProblemDeyil heşteqindən istifadə edərək maraqlı və olduqca pozitiv statuslar paylaşdı.
Bizim kimi, sosial şəbəkə istifadəçiləri bu ideyanın kimə məxsus olmasını səbrsizliklə gözləyirdilər. Bu gün isə məlum oldu ki, ideya AccessBank-a məxsusdur. Belə ki, bank keçirdiyi yaz kampaniyalarında məhz bu konsepsiyadan istifadə edəcək.
Hesab edirik ki, kampaniyaların bu cür kreativ və maraqlı formatda auditoriyaya çatdırılması daha effektiv yanaşmadır. Çünki "problem deyil" hər kəsin dilində olan və pozitiv düşünməyə səbəb olan ifadədir. Beləliklə, bank bu kommunikasiya üsulu ilə öz müştərilərinin arzularının reallaşmasına sərfəli kampaniyalarla və maraqlı təkliflərlə dəstək verməyə hazırdır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
16 d. əvvəl
“AzerGold” QSC-nin yeni istiqrazlarının ilk faiz ödənişi olub
- 43 d. əvvəl
-
52 d. əvvəl
Azərbaycanda hotellərdəki yerilərin 82 faizdən çoxu istifadəsiz qalıb
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
“Ulduz” Şokolad Fabriki yüksək dərəcəli beynəlxalq “IFS FOOD” Version 8 sertifikatına layiq görülüb
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
3 ölkə enerji sistemlərinin birləşdirilməsi üzrə Əməkdaşlıq Memorandumu imzaladı
-
4 saat əvvəl
Şərifov: Qara dənizin dibi ilə kabel layihəsi üzrə beynəlxalq tərəfdaşlarla sıx işləyirik