Ödəmə terminalları niyə yoxa çıxıb?
Digər neqativ hal online.bakikart.az ilə bağlıdır. Belə ki, yüklənən məbləğ karta dərhal yüklənmir. "BakıKart"ın rəhbəri Orxan Bayramov bu məsələyə dəqiq cavab verə bilməyəcəyini deyib.
Avtobus dayanacaqlarının əksəriyyətindən "MilliÖn" ödəmə aparatlarının yığışdırılması sərnişinlərin narazılığına səbəb olub
Son vaxtlar paytaxtın avtobus dayanacaqlarında "BakıKart"ların balansının artırılması üçün nəzərdə tutulan ödəniş terminallarına, demək olar ki, rast gəlinmir. Bir-iki ay əvvələ qədər dayanacaqlarda mövcud olan terminalların bir çoxu yığışdırılıb.
Bu vəziyyət isə ictimai nəqliyyatdan istifadə edən vətəndaşların narahatçılığına və narazılığına səbəb olub. Çünki dayanacaqlarda karta gediş haqqı vura bilməyən vətəndaşlar kimdənsə onun əvəzinə pul ödəməyi xahiş etmək məcburiyyətində qalırlar. Ya da müəyyən məsafə qət edərək metro stansiyalarına, terminalların olduğu başqa ünvanlara üz tuturlar.
Bəs bu vəziyyətin yaranma səbəbi nədir? Vətəndaşları narahat edən məsələ ilə bağlı kiçik araşdırma apardıq.
"Terminallar zərər verdiyi üçün yığışdırılıb"
"BakıKart"a ödənişlərin edilməsi iki sistemlə - "BakıKart" satış və yükləmə aparatlarında, həmçinin "MilliÖn" ödəmə terminalları vasitəsilə mümkündür. Hazırda "BakıKart" yükləmə aparatları əsasən metrostansiyalarda quraşdırılıb. Avtobus dayanacaqlarında isə "MilliÖn" terminalları ilə sərnişinlər kartlarının balansını artırırlar. O da həmin terminalları tapa bilsələr...
"BakıKart"ın rəhbəri Orxan Bayramov yükləmə aparatları ilə bağlı sualımıza cavabında bildirdi ki, hazırda "BakıKart" sisteminə inteqrasiya olunan 1350 "MilliÖn" ödəmə terminalları mövcuddur. Terminallar olmayan dayanacaqların yaxınlığındakı marketlərdə də ödəmə aparatları qoyulub. O.Bayramov ödəniş terminallarının sayının artırılıb-artırılmayacağı məsələsi ilə bağlı isə Bakıda bu istiqamətdə təkmilləşdirmə işlərinin aparıldığını vurğuladı.
"MilliÖn" şirkətindən isə qəzetimizə bildirdilər ki, müvafiq ərazilərdən yığışdırılan terminallara zərər verildiyi üçün bu addım atılıb. Qeyd edildi ki, qoyulan terminallar vaxtaşırı sındırıldığına, oğurlandığına, yararsız hala salındığına görə əvvəllər yerləşdirildiyi dayanacaq məntəqələrindən götürülüb. Beləliklə də, onların sayı azalıb.
Görünən odur ki, aidiyyəti qurumlar məsələnin həllini alternativ yollarda yox, birbaşa aparatları dayanacaqlardan götürməkdə görüblər.
Onlayn ödənişlərdə də bəzi çətinliklər mövcuddur
Burada bir məsələ də diqqət çəkdi. Ödəniş terminallarından əlavə kartların balansını "online.bakikart.az" saytına daxil olmaqla da artırmaq mümkündür. Bunun üçün əvvəlcə portala daxil olub e-mail və yaxud telefon nömrəsi ilə qeydiyyatdan keçib şəxsi kabinet yaratmaq lazımdır. Şəxsi kabinet yaratdıqdan sonra "BakıKart"ın nömrəsini və bank kartının məlumatlarını əlavə edərək ödəniş həyata keçirmək olar.
Kart balansı 2 üsulla - birbaşa və ya kartın şəxsi kabinetə əlavə edilməsi ilə artırıla bilər. Əgər kart kabinetə əlavə edilərsə, daha operativ ödəniş etmək imkanı yaranacaq. Ödənilən məbləğ kartın balansına bir saat ərzində oturur.
Növbəti neqativ bir hal da elə burada baş verir. Belə ki, kartın balansının onlayn artırıldığı zaman məbləğin karta dərhal yüklənməməsi vətəndaşlar arasında narazılığa səbəb olur. Çünki belə vəziyyətdə sərnişin dayanacağa yaxınlaşıb kartının balansını yerindəcə artırmaq istəyərsə, dəqiqələrlə dayanıb balansa pulun yüklənməsini gözləmək məcburiyyətində qalacaq. Eyni zamanda şəxsi kabinetdə kartın balansındakı məbləğ də göstərilmir. Bu kimi hallara görə "BakıKart"a onlayn pul yüklənilməsi heç də əlverişli hal kimi qiymətləndirilmir. Çünki nəqliyyat vasitəsi vətəndaşı gözləmir.
Bu məqamla bağlı suala cavabında isə Orxan Bayramov portaldakı vəziyyətin texniki məsələ olduğunu söyləyərək məsələyə dəqiq cavab verə bilməyəcəyini bildirdi.
Bir sözlə, məsələ ilə bağlı hər iki aidiyyəti qurumdan hazırkı vəziyyətin aradan qaldırılması üçün görüləcək işlərlə bağlı cavab almağa çalışsaq da, təəssüf ki, cəmiyyəti maraqlandıran məqamlara aydınlıq gətirilmədi. Belə görünür ki, hər kəs bu günün "nadir tapıntısı" olan ödəmə terminallarından əlini üzməlidir. Əks halda sərnişin gününü yükləmə aparatlarının axtarışına çıxmaqla keçirməli olacaq...
Aydan XƏLİLOVA,
"Azərbaycan"
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 16 d. əvvəl
- 22 d. əvvəl
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
24 d. əvvəl
“Global Infrastructure Partners” şirkətinin təsisçisi, sədri və baş icraçı direktoru ilə görüş olub
-
27 d. əvvəl
“Ares Management” qlobal investisiya şirkətinin həmtəsisçisi və baş icraçı direktoru ilə görüş olub
-
28 d. əvvəl
"Franklin Templeton” şirkətinin baş icraçı direktoru və prezidenti ilə görüş olub
- 35 d. əvvəl
-
35 d. əvvəl
Dərnəgül tikinti materialları bazarının köçürüləcəyi yer bəlli oldu - FOTOLAR
- 14 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
Azərbaycanda "MAN" elektrik avtobuslarının yığılmasına 2026-cı ildə başlanacaq
-
15 saat əvvəl
Əlaçılar və onların müəllimləri Azərbaycan şirkətindən hədiyyələr qazanacaqlar
- 16 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Epoint və DataPay-dən yenilik - Tam rəqəmsal kassa sifarişi

Tramp: "Necə gedir işlər? Yaxşıdır? Atışma yoxdur?"

Rəsmi məzənnələr açıqlandı

Antiinhisar Agentliyi: Aeroportda taksi xidmətinin təşkili ilə bağlı aidiyyəti qurumlarla görüşlər keçirilib
Ən çox oxunanlar

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

38,5 milyon manat Lənkəranın kanalizasiyası üçün getdi

Azərbaycan Halal Biznes Forumu keçiriləcək - TARİX

Azərbaycan Zərgərlər Assosiasiyası: "Qızılın bir unsiyası 4 000 dollara qədər bahalaşa bilər"

Vergi Xidməti əmək haqqına vergi güzəştlərinin bitməsi ilə bağlı məsələyə münasibət bildirib
