Məhsullarda qram hiyləsi - QİYMƏTİ EYNİ QALIR, ÇƏKİSİ AZALIR
Bəzi şirkətlər “məhsul daha da baha olarsa satışı azalar” düşüncəsi ilə “çəki” arxasında gizlənirlər. Məhsulun qiyməti eyni qalır, amma çəkisi günü-gündən azalır.
Qablaşdırma və qiymət dəyişməz saxlanılır, lakin məhsulun çəkisi azadılır.
Marja xəbər verir ki, son günlər marketlərdə satılan bir çox qida və qeyri-qida məhsullarının qiymətinin eyni qaldığı, amma qramının günü-gündən "əridiyi" müşahidə olunur.
Bəzi şirkətlər guya qiymətləri artırmadıqları görüntüsü yaratmaq üçün "çəki oyunu" oynayırlar. Məqsəd istehlakçı qavrayışından istifadə edərək satışlarını qoruyub saxlamaqdır. İstehlakçıya qiymət eyni görünsə də, aldığı məhsul eyni çəkidə deyil.
Marja.az-ın marketlərdə müşahidələri göstərib ki, bir sıra yerli və xarici istehsalçılar məhsullarının çəkisini azaldıblar, amma qiyməti sabit saxlayıblar. Məsələn, yerli iri qida məhsulları istehsalçılarından biri əvvəllər 500 qram qablaşdırmada satdığı çanaq pendiri məhsulunu hazırda 400 qram qablaşdırmada təklif edir, amma qiymət çəkinin azaldılması ilə bərabər azaldılmayıb.
Dünya şöhrətli təmizlik vasitələri istehsalçısı əvvəllər 500 qramlıq saç şampunu məhsulunun qablaşdırılması əvvəlki boyda saxlayıb, çəkisini isə 360 qrama endirib. Məhsulun qiymətini azalan çəkiyə mütənasib endirməyib. Həmin şampun məhsulunun qabı az qala yarıyadək boşdur, hətta məhsulun qapağını açıb diqqətlə baxan müştərilər şampunun yarısının götürüldüyündən şübhələnirlər.
MƏQSƏD İSTEHLAKÇINI ÇAŞDIRMAQDIR
Mütəxəssilər bildirirlər ki, məhsulun qablaşdırılmasını böyük saxlamaqda və içərisindəki məhsulun çəkisini azaltmaqda məqsəd istehlakçını çaşdırmaqdır. Böyük qablaşdırma vətəndaşlarda daha çox çəki təsəvvürü yaradır. Adətən qiymətlər sürətlə artan zaman qida istehsalçıları bu üsula əl atırlar. Azərbaycanda devalvasiyalar zamanı bir sıra şirkətlər "çəki oyunundan" geniş istifadə etmişdilər.
Mütəxəssislər isə vətəndaşlara xəbərdarlıq edir ki, alış-veriş edərkən bu vəziyyətə aldanmasınlar, məhsulun üzərindəki çəkisi ilə qiymətini müqayisə etsinlər.
Digər bir problem, alıcıların çəkini (məhsulun qramını) görməmələri üçün onun kiçik yazılmasıdır. Başqa bir problem isə, məhsulun çəkisinin üzrərində yazılan qram ilə üst-üstə düşməməsidir. Məsələn, üzərində çəkisi 360 qram yazılan məhsul 10-40 qram əskik gələ bilir.
Eyni zamanda, şirkətlər məhsullarının istehsalında aşağı keyfiyyətli və ucuz xammallardan istifadə edərək qiymətləri artırmamağa çalışırlar.
Müştərilərin xəbərləri

"PAŞA Holding"in təşkil etdiyi növbəti “INMerge” İnnovasiya Sammitinə "Netflix" in həmtəsisçisi Mark Randolf gəlir!
SON XƏBƏRLƏR
- 3 ay sonra
-
4 gün sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
- 4 saat sonra
-
- 2 saat sonra
- 20 saat əvvəl
- 21 saat əvvəl
- 22 saat əvvəl
-
23 saat əvvəl
Abşeron dairəvi dəmir yolu üzrə qatarların yeni hərəkət cədvəli açıqlandı
-
1 gün əvvəl
8 ayda mobil operatorlar 826 milyon manat gəlir əldə ediblər
-
1 gün əvvəl
Mələk investorların diqqətinə - ABŞ-dan ekspertlər gəlir, təcrübələrini bölüşəcəklər
-
1 gün əvvəl
"Su təchizatına yatırılan hər 1 dollar dövlətə 2 dollar həcmində vergi formasında geri qayıdır"
-
1 gün əvvəl
Mərkəzi Bank "Mercedes-Benz"in Azərbaycandakı distributoruna lisenziya verib
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

İri şəbəkəyə satıcı - kassirlər tələb olunur

Sentyabrın 14-də gözlənilən hava şəraiti

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Mələk investorların diqqətinə - ABŞ-dan ekspertlər gəlir, təcrübələrini bölüşəcəklər

"Su təchizatına yatırılan hər 1 dollar dövlətə 2 dollar həcmində vergi formasında geri qayıdır"

“Mələk İnvestorlar Məktəbi” Bakıda yeni formatda təşkil olunacaq

Azərbaycada 280 min nəfər işsiz əhali var

Azərbaycanda sement, armatur, beton və əhəng istehsalı azalıb

Dolların bazar ertəsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Dövlət 3 bankda 450 milyon manat depozit yerləşdirdi
.webp)
TuranBank 15 milyon dollarlıq saziş imzalayıb
