Apamark 30-dan çox şirkətin rəsmi saytını analiz etdi

Daima müştərilərin rahatlığını əsas tutan Apamark şirkəti müxtəlif sahələr üzrə fəaliyyət göstərən 30-dan çox şirkətin rəsmi saytını ilkin Google SEO analiz etmişdir. İlkin Google SEO (Search Engine Optimization) analizin nəticəsi olaraq şirkətlərin rəsmi saytlarında bir çox ciddi boşluqlar aşkar olunmuşdur. Sözügedən boşluqlar bir çox şirkətlərdə marketinq və satış departamentində çalışanların işinə ciddi zərbə vurmaqda davam edir.
Meta Title, Meta Description, Keyword
Əksəriyyət saytlarda Meta Title, Meta Description, Keyword kimi SEO əhəmiyyətli axtarış motorları aşkar edilməmişdir. Meta Title (Başlıq) - bu istifadəçinin hansı bölmədə olduğunu göstərmək üçün saytın kod tərəfində yerləşdirilir. Meta Description açıqlama deməkdir və saytın hər bir səhifəsinin nə haqqında olduğunu göstərmək üçün yerləşdirilir. Axtarış sistemləri səhifə haqqında məlumatları başlıca olaraq bu veriləndən alır, nəticələrdə axtarana göstərərək ilkin məlumat vermiş olur. Keyword - SEO-da ən önəmli elementlərdən birincisidir. Saytın hər bir bölməsini yaratmazdan əvvəl həmin səhifənin hansı sözlərin axtarışında tapılmasını düşünüldüyünü analiz etmək lazımdır. Hər bir səhifənin özünün ayrıca açar sözləri olmalıdır.
Ziyarətçilərini Facebook-da izləyə bilmirlər
Araşdırmaların nəticələri göstərir ki, şirkət saytlarının böyük əksəriyyətində proqramlaşdırma zamanı facebook piksel kodu əlavə edilməmişdir. Facebook piksel kodu sayta daxil olan ziyarətçiləri facebook-da izləmək üçün istifadə olunur.
Saytlar axtarış sistemlərindən uzaq düşüblər
Saytlarında robots.txt və sitemap.xml fayllarının olmaması ucbatından bir çox şirkətlərin rəsmi internet səhifələri google, yandex, və digər kimi axtarış sistemlərinin indeksləməsindən uzaq düşüblər. Bu kod saytı axtarış sistemlərinin (ro)botlarıtərəfindən indeksləyir və saytın ibarət olduğu keçidləri, linkləri, mətnləri və saytın tərkibindəki digər məlumatları botlar tərəfindən axtarış sistemlərinin məlumat bazasına köçürür. Nəticədə internetdə axtarış edən istifadəçi axtarış zamanı saytla (əgər axtardığı məlumat saytda varsa) qarşılaşır.
Qeyd edək ki, sözügedən araşdırmaların nəticələri ilə bağlı hesabat rəsmi olaraq hər bir şirkətin müvafiq nümayəndəsinə göndərilmişdir. Satışının böyük hissəsini internetdən gələn müştərilər təşkil edən şirkətlər öz saytlarını daha dərindən SEO analizi olunması üçün Apamark şirkətinə müraciət edə və ya saytın SEO Analiz bölməsinə daxil ola bilərlər.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 35 d. əvvəl
-
48 d. əvvəl
Azərbaycan şirkəti 2 milyard 414 milyon manat gəlir, 245 milyon manat xalis mənfəət əldə edib
-
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Ölkədə neft və kimya sahəsində yeni dövlət standartları qəbul edilib
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Azərbaycan avtomobil parkının mövcud durumu, problemlər və həlli yolları müzakirə olunacaq
-
2 saat əvvəl
KİV: ABŞ nümayəndə heyəti “Tramp marşrutu”nun müzakirəsi üçün gələn həftə İrəvana gedəcək
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Mərkəzi Bank, AzFina və PashaPay “Fintex Üfüqləri Forumu” keçirdi
-
3 saat əvvəl
Britaniya dondurulmuş Rusiya aktivlərindən əldə olunan 1 milyard dolları Ukraynaya ayırıb
Son Xəbərlər

"İrşad"da “Şad Günlər” başlayır

Azərbaycan şirkəti 2 milyard 414 milyon manat gəlir, 245 milyon manat xalis mənfəət əldə edib

Bank istiqraz ilə 40 milyon manat cəlb edir - ŞƏRTLƏR


Ölkədə neft və kimya sahəsində yeni dövlət standartları qəbul edilib

Unibank beynəlxalq proqramlaşdırma yarışına dəstək verir

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Mərkəzi Bank, AzFina və PashaPay “Fintex Üfüqləri Forumu” keçirdi
Ən çox oxunanlar

“Qırmızı şənbə!” - “Baku Electronics”də 70%-dək ENDİRİM

Rəsmi məzənnələr açıqlandı

Columba - çatdırılma xidməti üzrə etibarlı tərəfdaş!

Məşhur YouTuber MrBeast öz telekommunikasiya şirkətini qurur

Putindən Zelenskiyə Moskvada görüş dəvəti

Neft, OPEC+ toplantısı ərəfəsində ucuzlaşmaqda davam etdir

Anthropic-in dəyəri 183 milyard dollara çatıb

Tesla-nın Avropadakı satışları getdikcə azalır
