Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

“PAŞA Bank” növbəti dəfə real təcrübəsini paylaşıb.

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
“PAŞA Bank” növbəti dəfə real təcrübəsini paylaşıb.
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

(®) Müxtəlif sahələrdə fəaliyyət göstərən məhsul sahibləri, məhsul menecerləri və UX/UI dizaynerlərin iştirakı ilə keçirilən “ProductHunt Session by PASHA Bank” tədbirində “PAŞA Bank” növbəti dəfə real təcrübəsini paylaşıb.

Görüşdə “PAŞA Bank”ın Biznes innovasiyaları şöbəsinin funksional sahə lideri Lalə Əzizli bir məhsul sahibinin hansı keyfiyyətlərə malik olması, necə uğur qazana bilməsi haqqında fikirlərini bölüşüb.

O, öz təcrübəsindən maraqlı məqamları paylaşıb və tədbir iştirakçılarının suallarını cavablandırıb.

Xatırladaq ki, “PAŞA Bank”ın dəstəyi və “Techaz Media” şirkətinin təşkilatçılığı ilə keçirilən tədbirdə yeni məhsulun yaradılması, inkişaf etdirilməsi, hədəf kütlənin tələblərinə cavab verməsi üçün gərəkli araşdırmaların aparılması və digər maraqlı mövzulara toxunulub

13.05.2022 15:01
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18