Bakı-Qəbələ dəmir yolu xətti niyə boş qalıb?
" “Azərbaycan Dəmir Yolları” vaqon parkını genişləndirmək məqsədilə daha 10 qatar sifariş verib. Bu qatarların 2023-cü ilin sonu, 2024-cü ilin əvvəli ölkəyə gətirilməsi planlaşdırılır. Həmin qatarların ölkədaxili istiqamətdə, həmçinin Bakı-Qəbələ xətti üzrə istifadəyə verilməsi nəzərdə tutulur".
Qəbələ Dəmir Yolu Vağzalının və Ləki-Qəbələ birtərəfli dəmir yolu xəttinin açılışından 1 ildən çox vaxt keçib.
Bununla belə, hələ ki, bu dəmir yolu ilə sərnişin daşımaları həyata keçirilmir.
Halbuki, hazırda turizm mövsümüdür və Qəbələ Azərbaycanın turizm destinasiyaları arasında ilk üçlükdə qərarlaşıb. Bəs görəsən yeni xəttin açılması nə zaman baş verəcək və gecikmələr turizm axınına necə təsir edəcək?
Turizm eksperti Samir Dübəndi hesab edir ki, qatarların ölkə daxilində fəaliyyəti, dəmir yol şəbəkəsinin inkişafı turizm üçün çox önəmli amildir:
“Qatarla daha rahat və daha uzun məsafəyə səfər etmək mümkündür. Gəncə istiqamətində sürətli adlandırılan dəmir yolu xəttimiz var, düzdür bu qatar bir o qədər də sürətli deyil. Lakin turizmə töhfə verir. Hesab edirəm ki, ölkənin dəmir yol şəbəkəsini genişləndirmək və təkmilləşdirmək lazımdır. Bəzi yerlərdə dəmir reyslərinin dəyişdirilməsi, bəzi istiqamətlərdə isə yeni yolların salınmasına ehtiyac var. Düşünürəm ki, dəmir yolları yaxşı işləsə ölkədə turistlər üçün xeyli imkanlar yarana bilər. Biz turistlərin rahatlığını bununla təmin edə bilərik. Bununla yanaşı, avtomobil yollarında olan sıxlığı da aradan qaldıra bilərik”.
S. Dübəndi qeyd edib ki, Qəbələ son illər ölkədə inkişaf etmiş turizm destinasiyasına çevrilib: “Qəbələdə Beynəlxalq Hava Limanı da fəaliyyət göstərir. Bu hava limanının daha geniş və daha fərqli istiqamətlərdə aviareyslərin həyata keçirilməsi arzu ediləndir”.
Turizm eksperti Rəhman Hacıyev isə hesab edir ki, Qəbələyə qatarın işləməsi aşağı büdcəli turistlərin əlçatanlığına şərait yaradar:
“Bu isə bölgəyə turist axınının genişlənməsinə səbəb olar. Bu gün Qəbələyə müxtəlif turizm marşrutları təşkil edilir. Lakin ölkədə və xarici turistlər arasında qatarla səyahət etməyə marağı olanlar çoxdur. Qatarların faəliyyəti Qəbələyə daha təhlükəsiz şəraitdə çatmağa imkan verər. Biz əvvəlki tarixə nəzər salsaq görərik ki, sovet dövründə turistlər qatarla hərəkət edirdilər. Bütün ölkə daxilində sanatoriyalara gedənlər əsasən qatarla hərəkət edirdilər”.
O vurğulayıb ki, bu gün Qəbələ həm yerli, həm də xarici turistlər üçün önəmli əsas məkandır: “Hazırda digər ölkələr üçün aviabiletlər pandemiyadan əvvəlki illə müqayisədə 2 dəfə bahalaşıb. Bu isə yerli turistlərin ölkədə qalmasına səbəb olub. Həmçinin, quru sərhədlər də bağlanıb. Hər il ölkədə çoxlu sayda insanlar Rusiyanın müalicəvi istirahət mərkəzlərinə üz tuturdular. Artıq onlar da ölkə daxilində istirahət etməyə önəm verirlər. Onu qeyd edə bilərəm ki, Qəbələ istiqamətində hotellərdə istirahət günləri, bayram günləri yer tapmaq çox çətindir. Bu baxımdan, Bakı-Qəbələ qatarın açılması zəruridir. Alternativ nəqliyyat vasitələrinin fəaliyyəti turizmin inkişafını şərtləndirən amillərdəndir”.
Bəs “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC bu barədə nə deyir?
"Martın 19-dan etibarən Bakı-Gəncə sürət qatarının hərəkəti bərpa olunub. Qeyd edək ki, Bakı-Böyük Kəsik xəttində, o cümlədən xəttin Ucar-Gəncə hissəsində elektrik təchizatı sisteminin 3 kV sabit cərəyandan 25 kV dəyişən cərəyana keçirilməsi istiqamətində işlər aparılıb. Bakı-Gəncə qatarının hərəkətinin bərpa edilməsi Ucar-Gəncə hissəsində işlərin bitməsindən sonra mümkün olub.
Bu günədək Bakı-Böyük Kəsik xəttinin yalnız Ucar-Böyük Kəsik hissəsi dəyişən cərəyana keçirilib. Ucar-Bakı hissəsində də analoji işlərin aparılmasına başlanılıb. Məlumat üçün bildirək ki, "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC-nin balansında hər biri 4 vaqondan ibarət 9 elektrik qatarı var. Bu qatarlardan 7 ədədi Abşeron dairəvi dəmir yolu istiqamətində fəaliyyətdədir. Bir qatar Bakı-Gəncə istiqamətində işləyir. Digər qatarlar isə həm Bakı-Sumqayıt, həm də Bakı-Gəncə reyslərini həyata keçirir. ADY vaqon parkını genişləndirmək məqsədilə daha 10 qatar sifariş verib. Bu qatarların 2023-cü ilin sonu, 2024-cü ilin əvvəli ölkəyə gətirilməsi planlaşdırılır. Həmin qatarların ölkədaxili istiqamətdə, həmçinin Bakı-Qəbələ xətti üzrə istifadəyə verilməsi nəzərdə tutulur", - QSC-dən bildirilib.
İllik 14.5%-dən 30 000 AZN-dək zaminsiz komissiyasız kredit!
© Report
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
-
1 d. əvvəl
Azərbaycanda 2027-ci ilədək 8 günəş və külək stansiyaların istismara verilməsi planlaşdırılır
- 30 d. əvvəl
-
- 39 d. əvvəl
- 57 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
“Azərbaycan Dəmir Yolları” işçilərin ixtisarı ilə bağlı xəbərlərə aydınlıq gətirdi
-
1 saat əvvəl
AccessBank-dan “Sərbəst depozit”: Yüksək gəlir və tam sərbəstlik!
-
1 saat əvvəl
“Eurolux” mağazalar şəbəkəsinin rəhbəri dələduzluqla üzləşib
-
2 saat əvvəl
"Sahil" metrostansiyasının yaxınlığında yeni stansiya inşa ediləcək
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Azərbaycanın mühəndislik şirkəti 10 milyon manatdan çox xalis mənfəət əldə edib
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Supermarket şəbəkəsi "Xalqlar"da daha bir filialını açır

Sentyabrın 26-da gözlənilən hava şəraiti

Bakıda “BYD” ilə müzakirələr aparılıb

“Eurolux” mağazalar şəbəkəsinin rəhbəri dələduzluqla üzləşib

"Port Baku"nun yanında metro stansiyası olacaq
Ən çox oxunanlar

Qlobal bazarlarda son vəziyyət - GÜNƏ BAXIŞ

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Şuşa Şəhəri Dövlət Qoruğu İdarəsi qismən İT sistemlərini “Hökumət buludu”na köçürüb

Avropa Bankı Azərbaycan iqtisadiyyatı barədə proqnozunu dəyişdi - İQTİSADİ ARTIM YAVAŞLAYACAQ

Bakı metrosunun Müşahidə Şurasının üzvlərinin sayı artırılıb

BYD Avropada Tesla-nı ardıcıl ikinci aydır geridə qoyur

Çinin avtomobil istehsalçısı Chery birjaya daxil oldu - SƏHMLƏRİ AÇILIŞDA BAHALAŞDI
